V tejto sekcii odpovedáme na časté otázky, ktoré sa nás pýtate.
V prípade, že máte na nás otázky, ktoré tu nie sú zodpovedané, neváhajte a kontaktujte nás. Na všetky otázky sa snažíme odpovedať tak rýchlo ako je to možné, no zvyčajne najneskôr do 24 hodín v rámci pracovných dní.
Zmluva
Ako prejsť k Slovenskej Energetike?
Prechod k novému dodávateľovi je veľmi jednoduchý. Všetky formality spojené so zmenou dodávateľa vybavíme za vás. Túto službu vám radi poskytneme zadarmo a bez akéhokoľvek prerušenia dodávky energií. V prípade, že radšej veci riešite osobne, s radosťou vám poradíme. Napíšte nám mail a my sa vám ozveme vtedy, keď vám to bude vyhovovať.
Ako na seba previesť iné odberné miesto?
Faktúry a platby
Nepotrebujem papierové faktúry. Vieme to riešiť len elektronicky?
Samozrejme, naša spoločnosť poskytuje a preferuje službu zasielania elektronických faktúr priamo na mail našich zákazníkov. Elektronická faktúra je rovnako, ako papierová faktúra, plnohodnotný daňový doklad. V prípade záujmu o aktiváciu elektronickej faktúry sa obráťte na našu zákaznícku linku 0850 850 500 alebo nám napíšte mail na info@sle.sk.